شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sat 18 May 2024
    باشگاه خبری ایران دریلینگ؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت حفاری در ایران و جهان
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت حفاری با ما تماس بگیرید
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری ایران دریلینگ با ما تماس بگیرید
Breaking News
سرخط اخبار شنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۷ ، ساعت ۱۲:۰۲:۴۷

مدیرعامل شرکت پتروایران:
اکنون ۶۰ درصد کالاهای طرح افزایش توان تولید سیری تامین است

ایران دریلینگ: مدیرعامل شرکت پتروایران بر تلاش به‌منظور اجرای کیفی و مطابق برنامه طرح نگهداشت و افزایش توان تولید میدان‌های نفتی منطقه عملیاتی سیری شرکت نفت فلات قاره تاکید کرد و گفت: حدود ۶۰ درصد کالاهای مورد نیاز این طرح در انبارهای پتروایران موجود است. به گزارش باشگاه خبری ایران دریلینگ و به نقل از شانا، رهام قاسمی، در آیین رسمی امضای قرارداد طرح نگهداشت و افزایش توان تولید میدان‌های سیوند، اسفند و دنا، با بیان این‎که این کالاها، کالاهایی بوده‎اند که حسب نیاز در گذشته تامین شده بود و اکنون به آن دسترسی داریم، ابراز امیدواری کرد که با تامین ۴۰ درصد کالای باقیمانده و پیشبرد امور مطابق برنامه، این شرکت بتواند حتی زودتر از موعد مقرر پروژه را اجرایی کند و به کارفرما تحویل دهد. وی گفت: نگاهی توام با همکاری بین ۲ شرکت حاکم است و امیدواریم با تداوم این همکاری مثبت، در اجرای پروژه به بهترین شکل ممکن موفق باشیم.

مدیرعامل شرکت پتروایران  افزود: برای اجرای این پروژه، از ۲ دستگاه دکل عظیم حفاری استفاده می‎کنیم که یکی از آنها در حفاری ۱۱ حلقه چاه در فاز ۲۰ پارس جنوبی و دیگری در میدان فروزان عملکرد موفقی داشته‌اند. بخش دیگری از کار هم مربوط به ارائه سرویس‎های حفاری است که این شرکت، تجربه‎ای هشت ساله‌ در ارائه این خدمات به نفت فلات قاره دارد. آیین رسمی امضای قرارداد خدمات مهندسی، خرید کالا، حفاری، تکمیل، راه‎اندازی و تامین مالی چاه‎های میدان‌های سیوند، اسفند و دنا در منطقه سیری شرکت نفت فلات قاره ایران، (روزچهارشنبه، ۲۵ مهرماه) برگزار و این قرارداد بین عبدالحمید اسفندیارپور، معاون مدیرعامل این شرکت و رهام قاسمی، مدیرعامل پتروایران امضا شد. این قرارداد که در هشت بسته کاری تعریف شده است، به شکل EPD و با اعتباری حدود ۱۰۵ میلیون یورو اجرا می‎شود که هدف اصلی از اجرای آن، حفاری، تعمیر و تکمیل ۱۳ حلقه چاه در این سه میدان مشتمل بر حفاری چهار حلقه چاه جدید، حفاری مجدد‌ ۶ حلقه چاه و تعمیر سه حلقه چاه خواهد بود.



  کد خبر : 2655
  ارتباط با سردبیر : info@IranDrilling.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «IranDrilling» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «IranDrilling» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :